6 лютого 2023 року розпочалася педагогічна практика студентів-бакалаврантів груп БП-19, БС-19, БП-21у, які здобувають освіту за спеціальністю 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини). Керівники практики – доцентки кафедри фізіології та інтродукції рослин Юсипіва Тетяна Іванівна (гарант ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) бакалаврського рівня вищої освіти) та Легостаєва Тетяна Вікторівна, професорка кафедри Зайцева Ірина Олексіївна.
17 студентів будуть проходити педагогічну практику в КЗО «Навчально-виховне об’єднання № 28 «гімназія-школа I ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи» Дніпровської міської ради», 5 студенток виконають програму практики в інших закладах загальної середньої освіти м. Дніпро та Дніпропетровської області: КЗО «НВК № 106» ДМР м. Дніпро, Магдалинівському ліцеї Магдалинівської селищної ради, Лошкарівському ліцеї Першотравневської сільської ради, Опорному ліцеї № 1 ім. М.М. Коцюбинського Васильківської селищної ради, Вільненському ліцеї Губиниської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області.
Керувати педагогічною практикою студентів від КЗО «НВО № 28 ДМР» буде вчитель вищої категорії, вчитель-методист, керівник кафедри природничих наук, вчителька біології Богуславська Людмила Володимирівна. Слід зазначити, що Людмила Володимирівна є випускницею кафедри фізіології та інтродукції рослин і, як і директор навчального закладу Ломако Ніла Михайлівна, є стейкхолдером ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).
Метою проведення педагогічної практики є:
– оволодіння студентами системою необхідних педагогічних умінь і навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуальним стилем поведінки та діяльності, необхідними для майбутньої професії в оптимально наближених до роботи умовах;
– вдосконалення і втілення на практиці знань і вмінь, набутих у курсах педагогіки, психології, методики викладання біології, педагогічної майстерності, методології позакласної роботи з біології;
– здійснення навчально-виховної роботи з учнями з виконанням функцій вчителя біології та класного керівника.
Під час педагогічної практики студенти ознайомлюються з усіма напрямами освітнього процесу, його специфічною своєрідністю в різних групах учнів і типах освітніх закладів; набувають досвіду самоорганізації педагогічної діяльності, стимулювання та розвитку пізнавальної активності, життєдіяльності учнів, організації взаємодії з ними.
Бажаємо всім студентам успішного проходження педагогічної практики!
Доцентка кафедри фізіології та інтродукції рослин
Тетяна Юсипіва